Telefonszámunk: 1-472-0679

[Resolved] Power Query probléma

Kezdőlap Fórumok Excel témák [Resolved] Power Query probléma

Topic Resolution: Resolved
11 bejegyzés megtekintése - 1-11 / 11
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #6514
    pexcel
    Felhasználó

      Szia Imre,
      Egy rövid kérdésben szeretném kérni a segítséged.
      A munkám során eléggé aktívan használom a Power Query bővítményt (jelenleg 2016-os Excelt használok). Legutóbb egy Excel workbook-ból szerettem volna két sheet-et betölteni, de meglepetésre nem sikerült. A munkafüzet lekérdezései ablakban az „Adatok betöltése…” felirat látszik, de a művelet nem fejeződik be. Ilyennel még nem találkoztam, mivel eddig – többek között – a nagyobb adatmennyiséget tartalmazó SQL query-k is gond nélkül betöltődtek és frissültek. Megpróbáltam egy két oszlopból és 20 sorból álló táblát betölteni, de ez sem sikerült.
      Próbáltam kísérletezni a Power Query adatforrás, illetve lekérdezési beállításaival, de nem vezetett eredményre (bár könnyen lehet, hogy itt én rontok el valamit).
      Megköszönném, ha tudnál segíteni.
      Péter

      #6515
      Titok
      Felhasználó

        Win 10?
        Most volt frissítve?

        #6516
        pexcel
        Felhasználó

          Szia,

          Igen, Windows 10 és kb. egy hete volt frissítve.

          #6517
          Titok
          Felhasználó

            prog.hu-n olvastam, hogy a frissítés után most lehalnak a fájlkezelőhöz kapcsolódó funkciók. Javítás még nincs.
            Szóval nem tudod kipróbálni ugyanezt megcsinálni egy régebbi verziójú gépen? (Ha ott megy, akkor ez a baja, ha nem megy, akkor más a baja)

            #6518
            pexcel
            Felhasználó

              Nagyon szépen köszönöm az információt.
              Megkérdeztem, minden gép frissítve lett, így sajnos nem tudom tesztelni régebbi verziójú gépen.
              Még egyszer köszi a gyors segítséget!

              #6519
              Titok
              Felhasználó

                Otthon egy mintatáblával még kipróbálhatod, hogy nem Te nyomtál-e valamit félre, a biztonság kedvéért.
                Meg hátha Imi is tud valamit ehhez kapcsolódóan.

                #6520
                pexcel
                Felhasználó

                  Igen, én is arra gondoltam, hogy az otthoni gépen megnézem, hogy működik-e.
                  És persze én is bízom Imrében:)

                  #6521
                  horvimi
                  Adminisztrátor

                    Tölts fel valamit, amit te nem tudsz megnyitni, és akkor meg tudjuk nézni, hogy nekünk megy-e.

                    Imre

                    #6522
                    pexcel
                    Felhasználó

                      Szia Imre,
                      A táblában szereplő adatok szenzitív mivolta miatt kerestem egy mintafájlt a neten.
                      A probléma továbbra is az Excel-be történő visszatöltés során van, itt a ‘Download did not complete’ hibaüzenetet kapom, miután néhány perc várakozás után a lekérdezés ablakban leállítom a betöltést.
                      Előre is köszönöm a segítséget.

                      Péter

                      Attachments:
                      You must be logged in to view attached files.
                      #6524
                      horvimi
                      Adminisztrátor

                        Nekem itt O365-el simán működik.
                        Nem ismerem a problémát, szerencsére nálam még nem jött elő.

                        Most más verzión nem tudom kipróbálni.
                        Nálad otthon?

                        Imre

                        #6526
                        pexcel
                        Felhasználó

                          Szia Imre,

                          Köszönöm szépen, hogy kipróbáltad.
                          Nálam is működött otthon.
                          Megpróbáltam itt egy másik gépen, de sajnos ott sem működik (érdekes módon itt nem kapok semmilyen hibaüzenetet, viszont az Excel-ben a visszatöltés után csak egy üres sheet van).
                          Remélhetőleg az O365-re történő átállás megoldja a problémát.

                          Péter

                        11 bejegyzés megtekintése - 1-11 / 11
                        • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.