Telefonszámunk: 1-472-0679

Excelre hivatkozó Word körlevél abszolút hivatkozásának relatívvá tétele

Kezdőlap Fórumok Excel programozás Excelre hivatkozó Word körlevél abszolút hivatkozásának relatívvá tétele

17 bejegyzés megtekintése - 1-17 / 17
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4560
    Sicamber
    Felhasználó

      Sziasztok!

      Inkább Word-probléma mint Excel, de hátha mégis van itt helye a témának…
      Hivatali környezetben kell megoldani többféle, azonos adatokat használó űrlap kezelését.
      Pl. Gipsz Jakabnak küldhetünk meghívót is, értesítést is, és kérdőívet is. Persze nemcsak iratmintából, de címzettből is sok van.

      Ez a Word eszközeivel meg is oldható úgy, hogy az összes iratminta egy excel fájlra hivatkozik amiben benne van az összes címzett. Egy iratmintát egyszerre csak egy címzettnek küldünk ki, de az excel címzettjei szűrhetők a Word-ből a levelezés menü „címzettlista szerkesztése” parancsával.

      Eddig rendben is lenne a dolog, csakhogy:
      Több hivatali dolgozó használná az iratmintákat saját gépén külön külön, ráadásul néha az iratmintákat is frissíteni kell. Ilyenkor gond az, hogy a Word abszolút módon hivatkozik az Excel fájlra, tehát nem másolhatók és nem áthelyezhetők az iratminták.
      Egy iratminta hivatkozása könnyen átállítható a Word-ből, de sok iratmintánál sok számítógépen ez elég sok macera.

      VBA makrós megoldást találtam rá a az alábbi címen, de talán verziós problémák miatt nálam nem működik. Az Office-ok 2007-esnél újabbak.
      https://www.office-forums.com/threads/mail-merge-relative-reference-to-data-source.1879546/

      Segítségeteket előre is köszönöm!
      János

      #4563
      Titok
      Felhasználó

        Saját belső hálózatot kell használni, abba közösen elérhető helyre tenni az xls-t, meg a sablont is. Így biztosítva lesz, hogy a legfrissebbet használod. Lementeni le lehet a kész körlevelet is. De szerintem felhőbe is működik.

        #4564
        Sicamber
        Felhasználó

          Köszi a választ!

          A probléma az, hogy az excel fájlba sok adatot kell kitölteni, és 10-15 dolgozó egyszerre nem fogja tudni töltögetni az excelt mert várniuk kellene egymásra.
          Legalább az excelből mindenkinek külön példányok kellenének.
          Mondjuk az lehet, hogy a külön excel fájlok lesznek a végén valahogy összefűzve egy közös excellé. -Azon még nem gondolkodtam, hogy az megoldható-e..

          #4565
          Titok
          Felhasználó

            Szenvedtünk mi is ezzel, és igazi megoldás nem volt. Mivel egyszeri feladat volt, csak több embernek kellett nyomtatni, íyg közösen elérhető tárhelyről megoldódott.
            Az excelek összefűzése makróval elég egyszerűen megoldható. Még a munkafüzet neveket is ki lehet olvastatni, és összemásolás után akár ki is lehet üríteni a munkalapokat, esetleg a fájlokat törölni KILL-el.
            Másik ötlet: muszály word-öt használni? Nem lehet Excelbe létrehozni a sablonokat és onnan nyomtatni amit kell? (Ha nem kell túl sok spéci formázgatás, azért excelbe is lehet sablonszerű kinézeteket generálni!

            #4566
            Sicamber
            Felhasználó

              Sajnos itt az irodában mindenki word-ben dolgozik, és nehéz lenne ezen változtatni.
              Viszont a makrós-összefűzős megoldás szimpatikus. Azt hiszem, megpróbálom azt, és ha nagyon elakadnék, akkor lehet hogy kérdezek még.

              Köszönöm a segítséged!

              #4567
              Titok
              Felhasználó

                Ez adott könyvtárból minden fájlt összemásol:
                Indulásbnak elég jó lesz 🙂
                wb = ActiveWorkbook.Path

                Dim FSO As Object
                Dim Folder As Object
                Dim File As Object
                Dim i As Integer
                Dim MyDate
                Dim LastRow As Long
                Dim kirdatum As Date
                Dim kirdatum2 As String
                Dim kd As String

                Set FSO = CreateObject(„Scripting.FileSystemObject”)
                Set Folder = FSO.GetFolder(wb)
                MyDate = Date
                Munka2.Activate
                Sheets(„mappa”).Range(„A2:A100000”).Delete

                i = 1
                For Each File In Folder.Files
                Cells(i + 1, 1) = File.Name
                i = i + 1
                Next File

                Munka3.Activate

                idoszak = Cells(11, 3).Value
                datums = Cells(12, 3).Value
                datum2 = Cells(13, 3).Value
                filter_kir_adat = Cells(14, 3).Value

                ‘Sheets(idoszak).Range(„A2:E100000”).Delete

                For i = 2 To 200

                Munka2.Activate

                fns = „A” & i
                kivege = i
                fn = Range(fns).Value
                If fn = „” Then GoTo kanyec

                kate = Right(fn, 9)
                filter_kir = Left(fn, 3)
                eleje = Left(fn, 1)

                Sheets(idoszak).Activate

                If eleje = „0” And kate = „2018.xlsx” Then

                Sheets(idoszak).Activate
                sor = Application.Match(filter_kir, Range(„B1:B1000”), 0)

                wbn = wb & „\” & fn
                Workbooks.Open Filename:=wbn
                cel = „pe0.xlsm”
                Workbooks(fn).Activate

                Sheets(idoszak).Activate

                If WorksheetFunction.CountA(Cells) > 0 Then
                LastRow = Cells.Find(What:=”*”, After:=[A1], _
                SearchOrder:=xlByRows, _
                SearchDirection:=xlPrevious).Row
                End If

                For g = 2 To LastRow

                Workbooks(fn).Sheets(idoszak).Activate

                kirdatum = Range(„B” & g).Value
                kd = Format(kirdatum, „YYYY.MM.DD”)

                Workbooks(cel).Sheets(idoszak).Activate

                oszlop = Application.Match(kd, Range(„A1:BE1”), 0)

                Workbooks(cel).Sheets(idoszak).Cells(sor, oszlop).Value = Workbooks(fn).Sheets(idoszak).Range(„G” & g).Value
                Workbooks(cel).Sheets(idoszak).Cells(sor, oszlop + 1).Value = Workbooks(fn).Sheets(idoszak).Range(„I” & g).Value

                van = Workbooks(fn).Sheets(idoszak).Range(„I” & g).Value
                If van <> emty Then

                Cells(sor, oszlop).Interior.ColorIndex = 6
                Cells(sor, oszlop + 1).Interior.ColorIndex = 6

                Else

                Cells(sor, oszlop).Interior.ColorIndex = 8
                Cells(sor, oszlop + 1).Interior.ColorIndex = 8

                End If

                Next g

                End If

                If eleje = „0” Then

                Workbooks(fn).Close

                Else
                End If

                Next i

                #4569
                delila
                Felhasználó

                  Egy másik módszer az adott könyvtárban lévő Excel fájlok tartalmának az összemásolására:

                  Sub Osszemasolas()
                      Dim utvonal As String, FN, lap As Integer, WSO As Worksheet, usor As Long
                      
                      Set WSO = ActiveWorkbook.Sheets("Munka1")   'Aktív füzet Munka1 lapja, ide gyűjtjük az adatokat
                      utvonal = "D:\Mappa\"   'Útvonal, ahonnan megnyitjuk másolásra a füzeteket
                      FN = Dir(utvonal & "*.xls*")
                      
                      Do While FN <> ""
                          Workbooks.Open utvonal & FN 'A mappában lévő fájlok megnyitása
                          
                          'Végig megyünk a megnyitott fájl lapjain
                          For lap = 1 To Sheets.Count
                              usor = WSO.Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row + 1    'A gyűjtő lap első üres sora
                              
                              'Másoljuk és beillesztjük a lapokon lévő adatokat, címsor nélkül (offset)
                              'Ha feltehetően vannak üres sorok is, a CurrentRegion helyett mást kell használnunk.
                              Sheets(lap).Range("A1").CurrentRegion.Offset(1).Copy WSO.Range("A" & usor)
                          Next
                          
                          ActiveWindow.Close False 'A megnyitott fájl mentés nélküli bezárása
                          FN = Dir()
                      Loop
                  End Sub
                  #4570
                  Sicamber
                  Felhasználó

                    Köszönöm a makrókat!

                    A problémám az, hogy ha a gyűjtőfájlban van a makró, akkor a gyűjtőfájlt is mindig meg kell nyitni és lefuttatni a makrót ha új adatot írunk bele.

                    Ezért a fentiekből összeollóztam egy olyat, amit az egyéni adatfájlokba kell tenni, és azok írják bele az adatokat a gyűjtőfájlba mentéskor. Úgy csináltam a kódott, hogy ugyanabban a mappában kell legyen a gyűjtő és az összes egyéni fájl is, illetve hogy csak a gyűjtő fájl megfelelő füleibe tudja az egyéni fájl bemásolni magát. Ezzel elkerülhető, hogy egy másolat pluszban írjon be adatokat. (persze a gyűjtő fájlban így összegezni kell majd a füleket, de ez már megoldható képletekkel.

                    A problémám az alábbi makróval az, hogy a hibakezelés nem működik: az nem akasztja ki, ha már meg van nyitva a gyűjtőfájl, de a gyűjtő fájl bezárása meg nálam hibát okoz, így akkor is hibát jelez, ha sikerült az átmásolás.

                    Private Sub Workbook_AfterSave(ByVal Success As Boolean)

                    Dim utvonal As String, FN, lap As Integer, WSO As Worksheet, WB As Workbook, usor As Long

                    On Error GoTo Hibauzenet
                    Set WB = ActiveWorkbook ‘Aktív másolandó egyéni fájl, innen gyűjtjük az adatokat

                    utvonal = ActiveWorkbook.Path & „\” ‘Útvonal, ami az összes excel fájlt tartalmazza
                    FN = Dir(utvonal & „osszes.xls*”) ‘A gyűjtőfájl neve
                    Workbooks.Open utvonal & FN ‘A gyüjtőfájl megnyitása

                    ‘Végig megyünk a másolandó egyéni fájl lapjain
                    For lap = 1 To WB.Sheets.Count
                    Set WSO = ActiveWorkbook.Sheets(WB.Name & „_” & WB.Sheets(lap).Name) ‘A gyűjtő füzet előre elnevezett lapja, ide másoljuk 1 füzet 1 lapját
                    WSO.Range(„A2:BA100000”).Delete ‘A gyűjtő lap törlése
                    ‘Másoljuk és beillesztjük a lapon lévő adatokat, címsor nélkül (offset)
                    ‘Ha feltehetően vannak üres sorok is, a CurrentRegion helyett mást kell használnunk.
                    WB.Sheets(lap).Range(„A1”).CurrentRegion.Offset(1).Copy WSO.Range(„A2”)
                    Next

                    ActiveWorkbook.Close True ‘A megnyitott gyűjtőfájl bezárása mentéssel

                    Hibauzenet:
                    MsgBox „Az adatmásolás nem sikerült, lehet hogy épp meg volt nyitva a gyűjtőfájl. Próbáld meg újra!”

                    End Sub

                    #4571
                    delila
                    Felhasználó

                      Szia!

                      Ezzel az a baj, hogy a gyűjtő füzet lapjain mindig csak az utoljára bemásolt füzet adatai lesznek meg. A meglévő adatokat a

                      WSO.Range("A2:BA100000").Delete

                      sor törli.
                      Másoláskor be kellene vinni egy üres oszlopba annak a fájlnak a nevét, ahonnan másolsz, és az új másolás előtt csak ezeket a sorokat kellene törölni. A tartományt megkeresheted a Match függvénnyel.

                      #4572
                      Sicamber
                      Felhasználó

                        Szia!

                        A törlés szándékos, mert úgy gondoltam, hogy minden egyedi excel az „osszes.xls” fájl egy külön lapjára másolja az adatait. Ezeket a füleket később egy 0. lapon összesíteném képletekkel.

                        Így az osszes.xls fájlnak (egyedi excelek száma X egyedi excelek lapszáma) darab lapja lenne, mind előre elnevezve „egyediExcelNeve.xlsm_egyediExcelLapneve” névre. Ha egy mappában vannak(a makró ezt meg is követeli) akkor csak az adott nevű és lapnevű excelek tudnak adatokat bemásolni, az esetleges biztonsági mentések, stb.. nem, mert nem találnak megfelelő lapot maguknak az összesít.xls fájlban.

                        A gondom a hibakezeléssel van, mert hibára kellene futtatnom a prg-t, ha épp egyszerre akarnak az összes.xls-be feltölteni adatot (tehát már meg van nyitva az osszes.xls amikor fut egy többedik egyedi excel makrója. – Ez egyelőre nem sikerült. Ráadásul az utolsó sor, a „ActiveWorkbook.Close True ” viszont hibát okoz nálam annak ellenére hogy bezárja és menti az osszes.xls fájjlt. – ezt talán azért csinálja, mert felugrik bezáráskor egy biztonsági értesítés – lehet, hogy az alert-eket le kell majd tiltanom…

                        #4575
                        delila
                        Felhasználó

                          Pedig megírtam, hogy az osszes.xlsx lapjairól csak azokat a sorokat törölje, amelyik füzetnek amelyik lapján lévő adatokat másolod éppen be.

                          A hibaüzenet fölött ki kell lépned a makróból : Exit Sub

                          #4576
                          Sicamber
                          Felhasználó

                            „Pedig megírtam…”
                            Igen, most már értem. Azt szeretném, ha egy lapra csak egy munkafüzetből másolnám be a frissített adatokat, és egybe a teljeset, nem csak az újakat. Így a törléseket, módosításokat is át lehet vezetni az osszes.xls fájlba.
                            A gyűjtő füzetből csak azokat a lapokat törli amelyeket az éppen a másolást végző egyéni excel használ.
                            Az még nincs megoldva, hogy mi van, ha az egyéni excel neve jó, de a lapjai között vannak olyanok is amik nem tudnak feltöltődni, mert most az első ilyennél hibaüzenettel kilép.

                            Köszi a hibaüzenetes javítást, este megpróbálom majd rendbeszedni a prg-t, meg jobban bekommentezni.
                            Mégegyszer… Köszi!

                            #4577
                            delila
                            Felhasználó

                              Meg kell nézni, van-e x nevű lap az osszes.xlsx-ben. Ha nics, létre kell hozni a Sheets.Add utasítással.

                              `On Error Resume Next
                              Set a = Sheets(„x”)
                              If Err.Number <> 0 Then
                              MsgBox „Nincs ilyen”
                              End If
                              On Error Goto 0

                              #4583
                              horvimi
                              Adminisztrátor

                                Próbáltad már azt, hogy ha a címzettek Access-ben vannak, és a címlistákat lekérdezésekkel készíted elő?
                                A Wordből lehetne az Access lekérdezésekhez kapcsolni a körlevelet (iratmintát).
                                Az Access elvileg alkalmas konkurens használatra.
                                Így az iratminták is lehetnek a hálózaton, és lehet őket központilag karbantartani, és a címlista is lehet ugyanott, és egy helyen tartod karban.

                                Nem próbáltam több user-rel, de elvileg működnie kell.

                                Imre

                                #4649
                                Sicamber
                                Felhasználó

                                  Sziasztok!

                                  Hosszú próbálkozások után végül sikerült az eredeti koncepciót megcsinálni, azaz a wordbe írni olyan makrót, ami relatívan adja meg a körleveles adatforrás kódját
                                  (két helyen problémás volt az elérési útvonal és a munkalapnév változóként történő beillesztése, de végül sikerült valami ilyesmivel: „& változó &”
                                  Office verzióktól függően lehet, hogy valakinek újra fel kell vennie makróként a táblázat csatolását(levelezés\címzettek kiválasztása\meglévő lista használata), és azt módosítani.(nekem office2013 és office365-nél működik)
                                  A word makróban az sql-lekérdezést(strSql) kiegészítettem a where [o1] <> 0 résszel, hogy excelből szűrhető legyen a word-ben megjelenő táblázat.(így most ami excelben el van rejtve az a word címzettlistában sem jelenik meg) – aki próbálta már word-ben szűrni a címzett-listát (levelezés\címzettlista szerkesztése), az érti e fáradozásom okát..
                                  (Az adat1 és adat2 excelekben ehhez kell az A oszlopban lévő trükkös képlet, amitől az elrejtett sorok első cellái 0 értékűek lesznek. Az o1 oszlopnevet viszont így csak akkor változtassuk meg, ha a word makrójában az strSql változó szövegében is javítjuk a[o1] kifejezést, különben nem tudja csatlakoztatni a word-makró az excelt. Szintén a Word-makró sql képlete miatt az A oszlop csak számokat tartalmazhat)

                                  Rendbe tettem az összesítő makrót is, amik az adat1 és adat2 excelekben vannak, illetve az osszes.xls-ben képlettel összesítettem a füleket. (a makróban érték szerinti beillesztést használtam, hogy a szűrést jelző A oszlopok eredménye átkerüljön az osszes.xls-be is)
                                  Most a következőképpen működik a négy fájl:
                                  adat1 és adat2 átküldi az adatait (értékbeillesztéssel) makróval az osszes.xls megfelelő lapjaira.(A makró a fájl-mentési esemény után fut le)
                                  Az osszes.xls az osszesit lapon összesíti a lapokat képlettel.
                                  A word az osszesit.xls-re hivatkozik a makróval relatívan(tehát mindig saját mappájában keresi az excelt).

                                  Ennek így nincs sok értelme, mert vagy az adat1-re kéne hivatkoznia a word-nek relatívan, vagy az osszes.xls-re abszolút hivatkozással, ahogy a fentebbi bejegyzésekben is akartuk.
                                  A word makrója az elején a változókkal mindkét megoldásra könnyen átalakítható.
                                  Az egy excelre hivatkozó több word-körlevél valószínűleg problémákat okoz még úgy is, ha Ctrl+í-be itt betettem a kapcsolat-helyreállító makrót.
                                  Ha relativan hivatkozunk közvetlenül adat1-re(ez az ajánlott!), akkor érdemes adat1 makróit mellőzni, és .xls formátumba menteni, mert a word makrója csak akkor tud nyitott excel-t kezelni, ha az .xls formátumban van.- ez utóbbi pedig erős kényelmi szempont.

                                  A csatolt fájlokat egy közös mappába kell tenni.
                                  A mappa elérési útvonala ne legyen 35-40 karakternél több, mert akkor nem fog működni a word makrója, ami megnyitáskor(és Ctrl+í billentyűkombinációra) csatlakoztatja az osszes.xls fájlt a körlevél adatforrásaként.
                                  A word-be tettem két hasznos mezőkódos példát, amik másolhatók.

                                  Adatforrásként nekem az excel szimpatikusabb az access-nél már azért is, mert a word mezőkódjainak lehetőségei elég korlátozottak, így nem lehet olyan változtatásokat(pl ragozások követése) megcsinálni benne amit excelben viszont lehet.
                                  Az Accessbe lehet egyszerre több helyről bevinni adatokat, de tapasztalatom szerint a word-körlevél ugyanúgy nem szereti a nyitott access-t mint a nyitott .xlsx vagy .xlsm fájlokat, bár lehet, hogy access-ből is a régi fájlformátummal kellett volna próbálkoznom.

                                  Köszönöm mindenkinek a segítséget, és remélem hogy így egy helyre összegyűjtve a témába vágó megoldásokat többen is tudnak meríteni belőle.

                                  Attachments:
                                  You must be logged in to view attached files.
                                  #4781
                                  Sicamber
                                  Felhasználó

                                    Még egy kis adalék: Az adatbázist az excelben nem előnyös táblázattá alakítani, mert akkor megnyitott excelhez a word nem biztos, hogy csatlakozni fog.(pontosabban: akkor nem fog csatlakozni, ha az adatbázisban 25-30 oszlopnál több van.)
                                    A „táblázattá alakítás” alatt természetesen itt azt értem, amikor az excelben lévő adatokat valaki a beszúrás menü táblázat parancsával alakítja elnevezett táblázattá.

                                    Kicsit sok minden kell ahhoz, hogy a csatolt minta működjön, de az az előny, hogy nyitva lévő excelben szűrhessük az adatokat, amiket a word sablon már csak szűrt állapotban vesz át, napi használat esetén megéri a fent leírt kötöttségek(excel fájlnévben, munkalapnévben, „A” oszlopnévben ékezetek és szóközök kerülése, excel-fájlnak rövid elérési út, stb..) felvállalását.

                                    #5140
                                    Sicamber
                                    Felhasználó

                                      Sziasztok!
                                      Még egy fejlesztést csináltam körlevél témában:

                                      Az alábbiakkal a word sablonokba lehet eltárolni az azokból létrehozott levelek elérési útját.
                                      pontosabban:
                                      – a sablonok végére szúrunk be hiperhivatkozásokat (minden újonnan készített levélnek egy új sort.)
                                      – a hiperhivatkozások a sablonok végére mentődnek az azokból készített levelek első bezárásakor
                                      akkor, ha:
                                      – a sablon akkor még nyitva van,
                                      – és a levelet előzőleg elmentettük.
                                      Több megnyitott sablon és levél esetén is működik a program
                                      (a leveleket a létrehozási idejükkel azonosítja be a program nem a nevükkel, tehát szabadon átnevezhetők a levelek az első bezárás – és a hiperhivatkozás létrehozása – előtt is)

                                      A kódokat „normál” mappába helyeztem, tehát az összes dokumentumnál lefut, de csak a sablonokkal létrehozott levelekre és a sablonjaikra van hatással.
                                      A sablonból-levélkészítés eseményéhez létre kell hozni egy „class” modultis: jobb gomb\insert\class module
                                      Tehát:
                                      – Normal\Microsoft Word Objects\Thisworkbook -ba:

                                      Dim X As New EventClassModule

                                      Sub Register_Event_Handler()
                                      Set X.App = Word.Application
                                      End Sub

                                      Private Sub Document_New()
                                      Call Register_Event_Handler
                                      End Sub

                                      Private Sub Document_Open()
                                      Call Register_Event_Handler
                                      End Sub

                                      – Normal\Modules\NewMacros -ba:

                                      Option Explicit
                                      ‘Module: Module1(Code)

                                      Public mergeNum As Integer
                                      Public srcPList(1 To 500) As String
                                      Public crTimeList(1 To 500) As Date

                                      Public Function GetIndexd(ByRef srcList() As Date, ByVal value As Date) As Integer
                                      Dim i As Integer
                                      GetIndexd = 0
                                      For i = LBound(srcList) To UBound(srcList)
                                      If srcList(i) = value Then: GetIndexd = i: Exit For:
                                      Next i

                                      End Function
                                      Public Function GetIndexi(ByRef iaList() As Integer, ByVal value As Integer) As Integer
                                      Dim i As Integer
                                      GetIndexi = 0
                                      For i = LBound(iaList) To UBound(iaList)
                                      If iaList(i) = value Then: GetIndexi = i: Exit For:
                                      Next i

                                      End Function

                                      Public Function GetIndexs(ByRef saList() As String, ByVal value As String) As Integer
                                      Dim i As Integer
                                      GetIndexs = 0
                                      For i = LBound(saList) To UBound(saList)
                                      If saList(i) = value Then: GetIndexs = i: Exit For:
                                      Next i

                                      End Function

                                      – Normal\Class Modules\EventClassModule -ba:

                                      Public WithEvents App As Word.Application

                                      Private Sub App_DocumentBeforeClose(ByVal Doc As Document, Cancel As Boolean)
                                      Dim ind As Integer
                                      Dim resname As String
                                      Dim creationTime As Date

                                      creationTime = ActiveDocument.BuiltInDocumentProperties(„Creation date”).value
                                      ind = GetIndexd(crTimeList(), creationTime) ‘index of source- and result-document
                                      If (mergeNum > 0) And (ind > 0) And (Len(ActiveDocument.Path) > 0) Then
                                      resname = ActiveDocument.FullName
                                      Documents(srcPList(ind)).Activate ‘activate source dok

                                      ActiveDocument.Range.InsertParagraphAfter
                                      Selection.EndKey Unit:=wdStory ‘move the cursor to end of the document (to the begining of the line)
                                      ActiveDocument.Range.InsertAfter ” ” & creationTime & ” ” & „forrás: ” & ActiveDocument.Name
                                      ActiveDocument.Hyperlinks.Add Anchor:=Selection.Range, Address:=resname
                                      crTimeList(ind) = 0 ‘deleting the creation time of the stored result-document from the list (unless this the source-docs would save the closed and reopened result-document’s hyperlinks again)
                                      End If
                                      End Sub

                                      Private Sub App_MailMergeAfterMerge(ByVal Doc As Document, ByVal DocResult As Document)
                                      Dim currTime As Date

                                      currTime = ActiveDocument.BuiltInDocumentProperties(„Creation date”).value ‘creation time of active(result) document
                                      mergeNum = mergeNum + 1

                                      crTimeList(mergeNum) = currTime
                                      srcPList(mergeNum) = Doc.FullName ‘full path & name of source doc
                                      End Sub

                                      ..és már lehet is használni!

                                      Attachments:
                                      You must be logged in to view attached files.
                                    17 bejegyzés megtekintése - 1-17 / 17
                                    • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.