Kezdőlap › Fórumok › Excel témák › Pivot kimutatás több Excel táblából. › Hozzászólás: Pivot kimutatás több Excel táblából.
Szia!
A minta kérdése egyszerű , két külön excel munkafüzet több lappal. A fő lapok mindig adatlapok amikben rögzítjük dátum szerint a rendeléseket.
Az első oszlop mindig a dátum a többi pedig a szükséges adatok, végül pedig a számított oszlopok amelyek az értékeket számolják.
Ezekből szoktam pivot kimutatást készíteni. Kipróbáltam a Power Query-t és úgy látom működik, de lenne néhány kérdés ezzel kapcsolatban.
Ha védett a munkafüzet akkor nem hajlandó beolvasni az adatokat, azt írja nem a megfelelő fájlformátumot használom.
Amennyiben kiveszem a védelmet rögtön beolvas mindent és ki tudom szűrni a szükséges oszlopokat.
Védelem pedig kellene mert a telejes adatállományt csak én láthatom.
Kérdés, hogy amikor ezeket az adatokat kimentem , egy meglévő vagy egy új munkafüzetbe, (amiből később el tudom készíteni a pivot táblát amivel kezdtem az egészet), az adatok miként fognak frissülni, mert a munkafüzetek megfelelő tábláiba naponta bekerül több új sor.
Remélem érthető voltam, és mégis tudsz tovább segíteni. A Power Query is már egy jó irány lett nekem.
Üdv: Feri