Kedves Fórumtagok!
Szükségem lenne egy excel táblázatra, ami tudja a következőket. Az alaptáblát csatolom.
1, a Munka 1 munkalapon regisztrálom az előírást, a befizetést és a kiadást. Ez több személyt is érint (valóságban közel száz). Ide minden nap kerülhet bejegyzés. Lásd mellékelt excel munka1
2, Itt jön az amire szükségem lenne.
A munka 2 munkalapon lenne az, ahol külön személyre lebontva lehetne látni a munka1 munkalapon rögzítetteket. Fent az ellátott nevére történő szűrés működik.
Amit szeretnék, hogy a „számla kelte”; „számla sorszáma” … táblázatba csak azokat a tételek jelenítse meg, szűrje ki a munka 1 munkalapról, ami adott személyhez kapcsolódik.
Itt lehet, hogy év végén akár 80-100 sor is szerepel.
Igyekeztem összefoglalóan leírni. Remélem valamennyire sikerült.
Örülnék ha tudnátok segíteni.
köszönettel
Márk
Attachments:
You must be
logged in to view attached files.