Kezdőlap › Fórumok › Excel témák › [Resolved] Szám – Dátum formátum probléma › Hozzászólás: [Resolved] Szám – Dátum formátum probléma
Szia!
A konkrét cél, hogy ne kelljen minden nap „végigszemezgetni” a céges programlistában lévő összes embert, hogy mikor dolgozik, mikor van szabadságon, stb., napi fél órát eltöltve ezzel.
Az extra sor nem probléma, mert így megtartja a neveket a hozzájuk tartozó adatok sorában. Jelenleg így használom, INDEX, HOL.VAN párossal, egyszer, megvan a név, aból pedig az adott napi munkaidő, kb 5 perc ráfordítással.
Szerintem a PQ-val gördülékenyebben fog menni a dolog, még kísérletezem vele, hogy melyik a jobb megoldás.
Az üres sorokat alapvetően kiszűröm, mert olyan info van benne, ami ebben a fázisban nem relevás.
Joci