Szia!
Nem teljesen érthető, amit írsz, de tippelni lehet.
Sokkal jobb lenne, ha töltenél fel egy kis minta fájlt ilyenkor, és abban benne lenne pár reprezentatív adat, és az is, hogy a másik munkalapon mit szeretnél eredményül kapni.
Például csak implicit derül ki, (meg persze a tapasztalat útján), hogy a a bevételekhez és a kiadásokhoz nyilván dátum is kapcsolódik.
Amit én javaslok:
– A beviteli táblát alakítsd táblázattá
– Az összesítő lapon csinálj egy kimutatást (Pivot tábla) a táblázat alapján
– Dátum, költséghely, Szumma bevétel és szumma kiadás
– Az új adatok a PIVOT frissítésekor automatikusan megjelennek.
Ha ez nem fele meg, mert a Pivot-ot kézzel kel frissíteni, akkor lehet csinálni egy mnakrót, ami a beviteli lap minden változásakor frissíti a Pivot táblát, vagy
Lehet csinálni egy összesítő táblát képletekkel is (SzumhaTöbb)
Imre