Sziasztok!
1.
Több különálló excel füzetet készítettem egy cég alkalmazottjainak, ahová napi teendőiket vezetik. Ezek egy megosztott meghajtón helyezkednek el, hogy egyikből a másikba csatolást lehessen használni. Ezen felül létrehoztam egy különálló munkafüzetet, ami a fentebb említettek adatait összesíti (csatolást tartalmaz). Azonban, a fájlokat titkosítani akarom, hogy azokhoz csak az illetékes személy férhessen hozzá. Lehetséges e különálló excel fájlokat különböző jelszavakkal levédetni?
2.
Saját számítógépemen az Excel 2019-es verzióját használom, azonban a cégben a legújabb áll rendelkezésre. Itthon az egyik excel fájt füzetvédelemmel láttam el. Miután bezártam, megnyitottam a csatolásokat tartalmazó munkafüzetet, ami szintén ugyan azt a jelszót kérte, annak ellenére hogy azt nem védtem le. Megnyitás után a csatolásokat tartalmazó cellák csupa „#ÉRTÉK!” mutatnak, illetve a diagrammok sem működnek. A hiba akkor tűnik el, amikor a levédett munkafüzetet kinyitom, amire az összesítő excel fájl hivatkozik. Van e rá mód, hogy a csatolásokat tartalmazó fájl olvasható legyen, úgy hogy a többi munkafüzet jelszóval van védve és nincs megnyitva?
Válaszaikat előre is köszönöm!
Márk