Sziasztok,
Lehetséges-e egy olyan megoldás ami számomra nagyon nagy segítség lenne.
Adott két Excel Fájl.
Egyik az aktuális önköltség számítást tartalmazza a másik pedig egyék kalkulácókat.
1-es Kalkul_Akt.
2-es Ország Kalkuláció.
A következő lenne a feladat: Az önköltség fájlból hivatkozok automatikus frissítéssel a kalkulációs fájlba, és így számolok tovább. Azt meg lehet valahogy oldani hogy ha az önköltség fájlban változik a sorrend akkor ugyebár a másik fájlban elcsúszik minden. Ezt szeretném kikerülni, hogy van-e mód arra hogy kövesse a sorrend változást?
Példaként:
Ország Kalkulációs Excel:
A1 (='[KALKUL_AKT.xlsx]TERMÉK ÖNKÖLTSÉG LISTA’!$D$90)
de ha a kolléga beszűr egy sort vagy vesz ki belőle akkor elcsúszik minden. Én ezt szeretném hogy lehet valahogy automatizálni?
Az excelben szerepel megnevezés és árak.
Köszönöm